Pages

Nov 23, 2009

Teeviit Tallinnas!

TEEVIIT toimub 3.- 5. detsember 2009 Tallinnas, Eesti Näituste messikeskusesMessi eesmärk on pakkuda võimalikult palju informatsiooni õppimise, koolituse, täiend- ja ümberõppe võimaluste, vaba aja veetmise, tööhõive ja kõige muu kohta, mis puudutab tulevase elu planeerimist. Samuti anname noortega tegelevatele inimestele ja ka kõigile teistele huvilistele võimaluse tutvuda kaasaegse metoodilise materjali, raamatute ja kõige muuga, mis aitab tööd huvitavamaks ja sisukamaks teha.
Пора бы уже нам организовать группу людей, которая хотела бы посетить сие мероприятие; надо определиться с датой. Предложения пишем в комментарии!

3 коммент.:

Miracle said...

Я бы предложила пойти именно 3 декабря,т.к это первый день такого мероприятия и какраз всё в самом разгаре,а то если идти уже 5,можно остаться и ни с чем(практически),проверено на себе*

xZARx said...

иду. 3 числа

Unknown said...

в идеале нужно бы уйти со школы пораньше 3-го, а то пока мы доберемся там уже все разберут и закончат